Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 hum, trener og trener Stryker en del på kjøttpølsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Squash.. og er klar for å kjøre litt snowboard igjen. Blitt lite de siste årene, men nå skal vi til Norefjell neste helg, så da blir det action. Gleder meg! Eneste jeg har stått på brett til nå i år er 15-20 min bak hest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Dreiv aktivt med styrketrening i 3 år (sia eg var 15 til eg var 18) men har gitt meg no.. har planer om å byrje igjen fortast mogleg Ellers så er det snowbord, wakebord, sykling og jogging når fettet trenge seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Squash er moro... Blir man aldri lei av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Skal ta h-lisensen nå i vinter, så det blir vel muligens en rallycross/bakkeløpsbil på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Squash, sykkling, trial, alpint, vannski, fridykking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Snowboard, litt vekter, klatring og fridykking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Trent styrke de siste 10 årene. Blitt litt kondisjonstrening etter hvert og. God kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Squash, alpint, vannski, dykking, og innebany. Må ha litt og gjøre, ikke fritidsproblemer her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg driver me en sport jag kaller "Kjør-til-det-rykker" Veldig morsom, Men veldig dyr. Har brukt opp 5 biler holder på me min 6 nå. FORD Sierra !!! det er på 1 - 1 1/2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Spilte fotball og trente aktivt før, men det var da... ( ) Nå blir det vel mest skruing, som kan være krevende nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Trail med sykkel, eller det var.. helt til jeg knakk sykkelen i to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Driver med sprint, fotball og vekttrening.. Skal ta dykkesertfikatet til våren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Lommetennis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Var tidligere veldig aktiv på fotballfronten, men ble litt drita lei (men det begynner å klø litt i beina igjen). Så nå er det sykling,dykking,squash,telemark, klatring og skal til å begynne med amerikansk fotball Men hvis noen har et halvseriøst fotball lag i bergensområdet som trenger keeper så er det bare til å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå