Gå til innhold

Kor skal bimmers treffet vera?

Arimanni
 Share

Akershus  

123 stemmer

1. 1. Akershus

• Aust-Agder
      1
    • Buskerud
      3
    • Finnmark
      1
    • Hedmark
      9
    • Hordaland
      13
    • Nordland
      11
    • Oppland
      9
    • Oslo
      22
    • Rogaland
      13
    • Sogn og Fjordane
      7
    • Telemark
      3
    • Troms
      4
    • Vest-Agder
      1
    • Vestfold
      4
    • Møre og Romsdal
      23

Anbefalte innlegg

Treff i Gudvangen trur eg kan kombinerast med litt grisekøyring. Må da sjekke dette opp og isåfall få låne eit område. Blir ikkje det samme som bane da... Men me kan ha fotballkamp.. Det er kult...

Eg gidde ikkje å kaste vekk fleire hundre kroner for å få køyra nokre minutt å "visa meg" fram eller å testa bilen... Testa bilen kan eg gjere gratis på dei norske vegane som eg faktisk betale årsavgift for å få køyre på. ERGO; eg køyre som eg vil på dei!

hehe ja du er din egen herre du Hylland (...men eg trur faktisk at onkel bestemmer over deg og når alt kjem til stykket) ;)

Onkel bestemmer nok det meste ja, men ikkje her i Gudvangen. Her er det veldig veldig veldig sjelden politi, og når dei er her, så oppføre eg meg 100% lovlydig. Men er ikkje noko problem å arrangera fest med drikking offentleg osv her i Gudvangen. Er ein så liten plass at her er det opp til kvar enkelt kva ein vil. Me lar kvar andre gjera som ein vil i og med at me respektere kvarandre. Er som ein liten familie me som bur her...

Men ein ting er sikkert. I Gudvangen er eg min eigen herre. Her er det ingen som kjeme å fortelle ein Hylland kva han skal gjera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...