A.Rangø Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Har et sett AEZ simas extreme felger som passer til e-36, har stått på en 97mod. Den ene felgen har et hakk i kanten men det er ikke no særli stort.. felgene ser veldi bra ut. Ny koster de vell ca 13000,- Dekkene på er dyre men slitt. dekk dim 205/45/17. IKKE kast i felgene!! Selges for 3000, ell kom me bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Se på AEZ-WHEELS.DE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvor slitte dekk? Funker det evnt som banedekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 kan du ta bilde av skaden, og hvor er det du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg hadde slike på min E36, i 8,5x18" å de passer utrolig bra på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 "må unna" drastiske saker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 hvor i det store fine landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Har sendt PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 "må unna" drastiske saker det... Ja de må unna når jeg har flere sett liggende, og jeg skal kjøpe nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Felgene befinner seg på averøya, midt i mellom kr.sund og molde.. Skal ta bilde det hakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor slitte dekk? Funker det evnt som banedekk? Det er jo mønster i dem, de er jo ikke blankslitt, men de er under krava.. Men det er fortsatt dekk nok til å burne litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 etter hva jeg har forstått passer vel disse på e46 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 etter hva jeg har forstått passer vel disse på e46 også? Ja passer til E46 og Z3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå