sigklep Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Jeg klar over at jeg kanskje ber om mye nå, men er det noen som har Haynes PDF manual for BMW E36 eller E39? Skulle gjerne hatt begge to på PCen. Greit å kjøpe de også som bokform, men hadde vært best å hatt de elektronisk. Hvis du har en av PDFene, send meg en PM. Takk!
stianmann Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 skulle gjerne ha hatt det sjøl. prøvde linken, men ble spurt om passord og bukernavn.kom ikke inn der da
sigklep Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 Står at IPen min er banned når jeg prøver å logge meg på? Hvorfor det?
R Andersen Skrevet Januar 9, 2006 Skrevet Januar 9, 2006 propan: du har ikke til E30 også? mangler kapittel 7 og 8 nemlig.
Jan e34 Skrevet Januar 9, 2006 Skrevet Januar 9, 2006 E34 da? Send meg epost adressen så kan jeg maile deg filene.
sigklep Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Skrevet Januar 9, 2006 Kommer ikke på BMW CCN sine FTP sider. Hvis noen har til E36 eller E39 er jeg veldig takknemlig hvis det sendes en kopi til meg. mail: skleppan@gmail.com
Kjetil Sømme Skrevet Januar 9, 2006 Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har en Bentley-manual til E36 liggende et sted på servern, men jeg er på jobb nå og servern står midt på gulvet uten strøm hjemme. Jeg poster når jeg kommer hjem i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå