Nils Jørgen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Skal ha 2x10" i min E36. Vil ha kvalitets bass i bilen. Stram og fin,dyp når det trengs og ingen "romling". Hvilke elementer bør jeg satse på? Max 2000,- stk. Kom gjerne med tips til passende forsterker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg kjører 1x13" focal access i bilen min, meget fornøyd den finnes i en 11" utgave også, 13" koster vel rundt 2k, jeg ga rett over 1k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Focal 27 v2 eller focal 27a dette er bra basser begge 2 v2 er litt bedre, men den er også ende dyrere. v2 koster 2390 og 27a koster 1590 gå inn på www.hayaudio.no for mere informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ok! Så Focal er tingen. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ok! Så Focal er tingen. Takker for svar! send meg en pm vist du er intresert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Gå for Focal du. Der får du fin presis bass, + at du får trykk så det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg har en kasse med 3mtx 10" i bilen min med en 2 kanaler alpine v12. og det er rimelig grei lyd i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå