-fek- Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 følger leppa som står under fronten med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Så bilen var ikkje original m-tech styla eller? Edit: Altså styla av fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_bmw Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 er her jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Her er et bilde av frontfangern i dagslys. Sorry for at det tok litt lang tid. Frontfanger og Bakfanger er forsatt ikke solgt. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 leppa under frontfanger følger med ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Frontfangeren er solgt. Har 3 ting igjen som ikke er solgt. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 mms:: Har du ikke m3 skjørt på fører siden til meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 De skal jeg ha selv:) har bestilt meg nytt kit til 25k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Hvilket kit blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Ekke helt sikker på hva kiten heter, en kompis av meg som fikser det. Han hadde en av de råeste m3ene jeg har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå