Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Kan vi ikke finne ut hvilken del av landet de fleste av aktive medlemmer bor, også ta det nærmest der? Lag en poll da! Sånn "hvor er du fra?" poll..dele opp i øst, vest, nord, sør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 En ny vote vil nok bare vise at flest medlemmer sannsynligvis vil ha treff på østlandet - og ja vel, da vet vi det, veldig interessant, men var det noe nytt? Var det noe vi ikke visste allerede? Er det da noen her som vil stille opp for å ordne det? Har man noe konkret å finne på? Noe sted å være? Et helgetreff blir ikke til av seg selv. Synes det er helt meningsløst å holde på med disse avstemmingstrådene før ting er mer konkret enn nå. For å arrangere noe slikt må man ha noe annet enn en landsdel å forholde seg til. Et sted, aktiviteter, personer. Alt annet blir bare surr. Personer som er interesserte må legge frem hva de kan tilby, på hvilket sted, til hvilken tid og til hvilken pris. Når alle alternativer er på bordet SÅ er det kanskje på tide med en vote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 En ny vote vil nok bare vise at flest medlemmer sannsynligvis vil ha treff på østlandet - og ja vel, da vet vi det, veldig interessant, men var det noe nytt? Var det noe vi ikke visste allerede? Er det da noen her som vil stille opp for å ordne det? Har man noe konkret å finne på? Noe sted å være? Et helgetreff blir ikke til av seg selv.Synes det er helt meningsløst å holde på med disse avstemmingstrådene før ting er mer konkret enn nå. For å arrangere noe slikt må man ha noe annet enn en landsdel å forholde seg til. Et sted, aktiviteter, personer. Alt annet blir bare surr. Personer som er interesserte må legge frem hva de kan tilby, på hvilket sted, til hvilken tid og til hvilken pris. Når alle alternativer er på bordet SÅ er det kanskje på tide med en vote. Eg trur det forste vi ma gjere, er a velge ut noken personar som kan ta seg av det her, og ha ledelsen og ta det derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg stemmer GOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg stemmer GOL PS! hmm.. mange treff i sommer.. Gatebil, BMWCCN og Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg stemmer GOL PS! hmm.. mange treff i sommer.. Gatebil, BMWCCN og Bimmers PS! Bruk denne knappen så du ikke behøver lage et nytt innlegg 1 min etter det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Som eg har sagt tidligere, enig i Gol. Er greitt geografisk plassert, greitt uteliv, go-cart bane, bra med campingsmuligheter. Er det noken her som er ifra Gol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det noe uteliv på Gol om sommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det noe uteliv på Gol om sommeren da? det intrykket eg har da eg har rasa forbi der pa vei til oslo og sverige om sommerene, det egner seg fint der trur eg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Trodde Gol var vintersted jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Trodde Gol var vintersted jeg Party sted da vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Du er ikke gammel nok til noe party du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Du er ikke gammel nok til noe party du Derfor du må komme til Gudvangen... Her er det party ifrå du er 12... Alt lovlig.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå