gypz Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 hvis ikke 318is kommer med tomatgir... hvilken bil var det da jeg testa? den ble solgt som en -93 318is med tomatgir.. det var en e36 to dører, 4er, tomatgir, virkelig kjip å kjøre faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 100 i 2gir med en 320:)? Da kjører du bilen rimelig hardt må jeg si.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 ikkje tvil om at litt av varemerket til BMW er bygd rundt 6'er. Så om lommeboka tillet det så ville eg gått for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg kjører 318is og er svert fornøyd med den (min første bil). 4erne til bmw går flere km en 6erne etter det jeg har hørt å konkludert. Vet om flere m42 `er som nermer seg 300k uten å hatt noe problemer med motor. Prøv å finn en som er vedlikeholdt. Er som regel eierne som bestemmer levetiden på bilen vettu. Jeg bruker heller ikke mer en 0.8 på mila nesten uansett kjøring. Bilen er artig å kjøre med bare sjoføren i bilen Bilen er jo ikke mer en 1200kg. For å ikke nevne at 318is kommer mange av de med skinn, midtkonsoll, m tech styling o.l. Er vel ikke feil å velge E36 318is om du syns bilen er pen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg hadde selv en 94 mod. 318IS Coupe engang. Den var jeg meget godt fornøyd med. Veldig morsom bil å kjøre. Dessuten er jo M44 motoren veldig slitesterk. Min hadde vel tippet 230k da jeg solgte den for noen år siden... Den går fortsatt som en klokke. Tror faktisk den har tippet 300k nå uten problemer. Har kjørt 320 også. Råere lyd i sekseren men at den går noe merkbart bedre det syntes ikke jeg. Hadde valget mitt stått i mellom E36 318IS eller en 320, tror jeg faktisk at jeg hadde havnet på 318IS igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 100 i 2gir med en 320:)? Da kjører du bilen rimelig hardt må jeg si.... Ja, 0-100 km/t er liksom full gass da... Kun når olja har oppnådd skikkelig arbeidstemperatur da. Ikke farlig å treffe turtallsperra 1 sekund eller 2, men det optimale er jo å gire millisekundet før man treffer sperra (på de fleste bensindrevne BMW'er). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå