Espen|3k Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 sorry for sent svar her..kom hjem nu fra england..vært på det råeste bilshowet jeg noen gang har deltatt på..n.e.c hvis noen har hørt om det..hentet ogaså 2 stk m3 e30 der lagt erik til msn så kansje han fixer litt sladd..eller kansje han kan se om den kan legges ut uten..ikke ha for store forhåpninger da..er ikke fantastiske greier Oi gromt! 2 M3'r til deg? Passe sjalu ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 ikke til meg desverre jeg var med og hentet..skal ha det på det rene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Fiks noen bilder a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 har noen dårlige bilder her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå