BJ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Noen som vet hva som passer i de origale hullene i en 90modell e30? Mener det skal være 5.25", men dybden på elementet har vel også noe å si. Viss noen vet om noe som passer er det bare skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ingen som har montert frontsett i de orginale hulla i en e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Du kan jo måle om det er masse plass der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Har målt sånn ca, 13cm bredt og 7-8 cm dypt. Vil alle elementer passe eller vil noen slå i? Er vel ikke så veldig stor slaglengde på et 5.25" element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Er du ute etter noe comp sett eller alt i ett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Focal V2 passer hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er du ute etter noe comp sett eller alt i ett? Hva er forskjellen? Har ikke tenkt å gjøre noe annet eller å sette i nye element, å koble til forsterker. Så trenger et frontsett som gjør den samme jobben som det som står i orginalt bare det spiller mye bedre. Har nokså bra 6x9" i hattehyllen, så må ha noe som matcher de slik at jeg hører frontsettet. Slik det er nå hører jeg ingen ting fra frontsettet om jeg ikke skruer ned lyden helt på 6x9`erene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Er du ute etter noe comp sett eller alt i ett? Hva er forskjellen? Har ikke tenkt å gjøre noe annet eller å sette i nye element, å koble til forsterker. Så trenger et frontsett som gjør den samme jobben som det som står i orginalt bare det spiller mye bedre. Har nokså bra 6x9" i hattehyllen, så må ha noe som matcher de slik at jeg hører frontsettet. Slik det er nå hører jeg ingen ting fra frontsettet om jeg ikke skruer ned lyden helt på 6x9`erene. Er nok coaxialer han mener her. Dvs at diskanten sitter i midten av mellomtonen. Sier som vanlig at du bør droppe lyden bak og legge litt mere penger i fronten. Enkleste måten å få bra lyd på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Du finner nok også 2-veis elementer fra alle leverandører som passer. Både Pioneer, Clarion, Sony og Jvc har rimelige elementer som skal passe. De fleste har også oppgitt hvor dypt elementene deres stikker på eskene sammen med de andre målene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Du finner nok også 2-veis elementer fra alle leverandører som passer. Både Pioneer, Clarion, Sony og Jvc har rimelige elementer som skal passe. De fleste har også oppgitt hvor dypt elementene deres stikker på eskene sammen med de andre målene. Ergo Focal V2 passer. målene ligger på www.focal.tm.fr vist du skal sammenligne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Synest det er ganske bra lyd med 6x9`erene, eneste er at jeg må piske de ganske hardt, så tenkte viss jeg fikk et ok frontsett så ville det hjelpe litt på det totale lydbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Se på shoppen min om det er noe som frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå