_Mayhem_ Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei Er på jakt etter et par killer 10" subelementer til min BMW E36. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Prisklasse? og er du på jakt etter rå bass eller fin bass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 HeiEr på jakt etter et par killer 10" subelementer til min BMW E36. Noen som har noe forslag? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100279 Går for å være noe av det beste innen sub elementer. Spør på hvilket som helst forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Taj ,er ikke noen som takler både rå og fin stram bass da? alt opp til 3500,- pr element. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Taj ,er ikke noen som takler både rå og fin stram bass da? alt opp til 3500,- pr element. dem som jeg har vist deg gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 JL Audio er bra saker, meget audiofile element! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Her har du 2 av disse er det du trenger http://www.sgcshop.com/product_info.php ... cts_id=107 Disse 10" spiller stramt og fint, fine er de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 jeg ville anbefalt deg og kjøpe en kasse fra mtx med 3 10" i, har veldig god erfaring med denne, også tar den ikke stor plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Hvor holder du til Mayhem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Holder til utenfor trondheim. hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Holder til utenfor trondheim. hvordan det? Bare tenkte på så du kunne fått en prøve lytt. Fleste blir overasket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Har en kompis som hadde et par JL audio elementer. 2 15" i en golf. Funka greit de. pent spilte de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå