skywalk3r Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei, jeg lurer på hvilken farge det er på kjølevesken eller type i en e46 320I sikkert det samme på flere modeller.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Dritings? Trøtt? Koko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ehm, det finnes 2 farger enten rød/rosa el blå...og de kan ikke blands..og du er dritings så hold det unna internett... Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Heh...såg ikkje navnet på topicet ditt Såg på "Hei, jeg lurer på hvilken farge det er på en e46 320I?" Og ein 320i får du i mange fargar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 hehe...sorry...var kanskje litt missvisende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Du er tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 du skal bruk den rød/rosa kjølevesken. uansett korda type bare at den er rosa/rød. smarteste å gjør er stikk en kvit fille ned i kjølevannet så tar du den opp igjen. da ser du kordan farge det er på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Er ikke rød til diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Vilken skade kan motoren ta av å blande forskjellige kjølevesker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 problemet er at jeg ser ikke noe kjøleveske nedi der...så jeg har ikke noe mulighet for å sjekke heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Blå er 5 års kjøleveske, Rød er 3 års veske og grønn er 1 års veske. Noen VW skal kun ha rød, men BMW går helt greit på blå.. Du skal helst ikke blande rød og blå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 ja, golfen min kjører Rød/Rosa G12 Plus...men jeg må nesten vær sikker på sånt før jeg sier noe til eieren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Vilken skade kan motoren ta av å blande forskjellige kjølevesker? Hovedproblemet _tror_ jeg er at de silikatbaserte kan reagere med den gammeldagse typen, og gjøre at kjølevæska blir litt geléaktig. Neppe bra for gjennomstrømmingen i kjølesystemet, vannpumpe, etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 hmm..kanskje det står i forgi service da....forhåpentligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 De fleste bmw`er skal ha grønn kjøleveske. Fikk meld på cc at det var lite kjøleveske nivå på bilen. dette var sent på kvelden og ingen bensinstasjoner hadde grønn, så jeg fylte blå. Vet ikke om det er skadelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå