gypz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 det handler om å prioritere Hvordan prioritere nesten 2mill, når hus, kosebil, bruksbil og dama i hus da?? Går ikkje det på 440k i året.. hvem har sagt at livet skal være lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 330 Km/t er temmelig fort i en E63 M6, men jeg tør ikke å tenke på hvordan 330 Km/t er med en motorsykkel... ... Forøvrig hadde jeg en nesten tilsvarende opplevelse i 1986 med min Porsche 928 S, men den gangen holdt det med 255 Km/t for å dra fra (nåja alt er relativt...langsomt sige fra er nok mer korrekt) en motorsykkel på Autobahn... Han norske som var med i Gumball med Porschen sin hadde jo hatt ca 265 km/t og så var det ein Ferrari Enzo eller nåke sånt som hadde flist forbi han.. Så hadde han snakka med eigaren av Ferrarien når etappen var ferdig, og då hadde dei målt Enzoen til 358km/t på GPSen... Så det var nordmannens definisjon på å bli parkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Hadde ikke gått på norsk veg dette.... Damn, det gikk fort! Sikker??? Vel, går sikkert, men mer risiko for å dra av...finn en norsk veg som er uten humpler/uhelt jevn da...t.o.m NYE e-18 her nede har det...En liten ujevnhet i veien i 330...oops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 330 Km/t er temmelig fort i en E63 M6, men jeg tør ikke å tenke på hvordan 330 Km/t er med en motorsykkel... ... Forøvrig hadde jeg en nesten tilsvarende opplevelse i 1986 med min Porsche 928 S, men den gangen holdt det med 255 Km/t for å dra fra (nåja alt er relativt...langsomt sige fra er nok mer korrekt) en motorsykkel på Autobahn... Han norske som var med i Gumball med Porschen sin hadde jo hatt ca 265 km/t og så var det ein Ferrari Enzo eller nåke sånt som hadde flist forbi han.. Så hadde han snakka med eigaren av Ferrarien når etappen var ferdig, og då hadde dei målt Enzoen til 358km/t på GPSen... Så det var nordmannens definisjon på å bli parkert! Gikk rykter om at en i USA, Texas hadde hatt 380 km/t med en Koenigsegg CCR.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 tviler ikke. de kjører det bilene går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå