Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Dersom eg lagar til eit treff, kven er då interessert i å koma? Det ligge 2 timar frå Bergen og 5 ifrå Oslo og Stavanger. Veit det har litt å sei korti det er osv, men dersom det passar, kjem DU???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 tar turen hvis det passer for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Syntes heller Gol som er pratet om før er bedre siden det ligger veldig sentralt for folk fra både øst,vest og sørlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 God ide! kjempe graie!! Tar nok turen eg og;) bur i luster så det er ikkje så langt å køyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Gudvangen er faktisk ein meget sentral plass, tru det eller ei! Sentralt for heile vestlandet..ein av dei mest sentrale plassane om folk frå bergen stavanger skal komme.. 6 timar køyring fra oslo, og heller ikkje så langt i fra møre..veit ikkje korleis det er for dei som bur i trønderlag, men noreg er eit så langtstrakt land at det vil vera umogleg å lage til eit treff der alle medlemane bur i ei rekkevidde med dagskøyring genial plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Enda en slik tråd... Ja, kommer jeg om datoen passer. Skal være med søskenbarnet mitt å filme all kjøringa hans til sommeren, så vet ikke hva som blir igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Blir nok et par sånne tråder ja.. Bare noen får henta meg på nermeste fly plass er jeg der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 If the time is right i'll bee there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Blir nok et par sånne tråder ja..Bare noen får henta meg på nermeste fly plass er jeg der! Kommer folk fra Fredrikstad og vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 passer datoen og jeg finner kartleser kommer jeg, må jo nesten bare prøve den tunel`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 passer datoen og jeg finner kartleser kommer jeg,må jo nesten bare prøve den tunel`n Er det bare jeg som har mistet lappen i den tunellen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Syntes heller Gol som er pratet om før er bedre siden det ligger veldig sentralt for folk fra både øst,vest og sørlandet.. Var ikkje det eg spurte om... Kjeme du viss eg arrangere noko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Blir nok et par sånne tråder ja..Bare noen får henta meg på nermeste fly plass er jeg der! Selvfølgeleg ska me ordna noko. Kan hente deg og eventuelt andre på Flesland.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Kommer vel unasett så lenge det er på denne siden av Trondheim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Eg er 100% med på å arrangere det... Hadde faktisk vært lettere å arrangere nåke dersom det kjeme ca ein 50 bila og 100 - 150 folk... Ordner overnatting til heile gjengen. Einaste de må ta med er godt humør, drikke og mat... Eventuelt telt for dei av dekan som ikkje vil bu på hotell/motell/hytte osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå