Peoplez Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Har sjekket litt rundt på Gol for morro, og har fekk dette til svar ifra Gol Camping som ofte arrangerer biltreff: Hei Kenneth Vi er en av norges største campingplasser. Vi har flere biltreff her om sommeren. Vi har god kapasitet til og ta i mot 25 biler, vi har plass til telt og campingvogner, og vi har 40 hytter. se oss på www.golcamp.no Ta gjerne kontakt på telefon for nærmere informasjon 32074144 Med vennlig hilsen Wenche Dokken Gol Campingsenter 25biler er bare et tall, dei har kapasitet til å ta imot meir, med tanke på utstilling og "safe" parkering. Dette er vel en god ide? Kombinert med Gol motorsport for litt aktiviteter`?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Det er jo fortsatt litt OT å nevne det der her da.. Menne anbefalning. Gol Motorsport er ikke store greia altså, Jeg ville hvertfall anbefalt Dagali Lufthavn Geilo som nevnt tidligere i threaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg synes det hadde vært helt dustete med aldersgrense, her er en 13 år gammel gutt som er drit interesert i bil og BMW så skal vi holde han ute fra et bil treff pga alder. DEt blir litt teit syns jeg, han er sikkert utrolig grei kar og hvis han skal dra et sted så må han sikkert klargjøre det med foreldra sine som kjennern mye bedre enn oss, og de lar han sikkert ikke dra hvis han er helt dust i huet. Han har vel over 400 inlegg her inne og er en aktiv medlem, urettferdig å fryse han ut...! Helt enig... De som kun vil ha fest har jo Gatebil. :twisted: Jepp, WORD Hagenisse... Sikkeleg fjortis fest, og Gatebil treff, med 3%gatebiler (på kjøring) og resten uregistrerte biler som folk av en eller anna grunn kaller gatebil.. sjenkebevilgning på et biltreff? nei det blir litt feil ass.. da kommer det nok mange som kun kommer for å drikke. å mange blir hjemme pga de ikke vil ha en haug med fulle folk rundt bilene sine! skal det drikkes så får det gjøres utenfor treff området, å på kveldstid!! det er ihvertfall min mening. ENIG! Helt enig med deg Ch88 og Ovex... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå