Gå til innhold

BIMMERS TREFF GUDVANGEN

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Eg er 100% med på å arrangere det... Hadde faktisk vært lettere å arrangere nåke dersom det kjeme ca ein 50 bila og 100 - 150 folk... Ordner overnatting til heile gjengen. Einaste de må ta med er godt humør, drikke og mat... Eventuelt telt for dei av dekan som ikkje vil bu på hotell/motell/hytte osv...
:applause::applause::applause:

Stå på! bra intiativ, eineste eg anker på er dei i nordnorge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eg er 100% med på å arrangere det... Hadde faktisk vært lettere å arrangere nåke dersom det kjeme ca ein 50 bila og 100 - 150 folk... Ordner overnatting til heile gjengen. Einaste de må ta med er godt humør, drikke og mat... Eventuelt telt for dei av dekan som ikkje vil bu på hotell/motell/hytte osv...
:applause::applause::applause:

Stå på! bra intiativ, eineste eg anker på er dei i nordnorge

Dei i Nord - Norge er hjertelig velkommen dei og... I Gudvangen er alle venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer datoen og jeg finner kartleser kommer jeg,

må jo nesten bare prøve den tunel`n :D

Er det bare jeg som har mistet lappen i den tunellen der! :oops:

hehe... Holdt på å bli tatt eg også, hadde det ikkje vore for hylland.. ringte til han og spurte kor boksene var henne, og da fekk eg beskjed om at den var der og der, og 20 sek etter kom eg til der den eine stod :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer datoen og jeg finner kartleser kommer jeg,

må jo nesten bare prøve den tunel`n :D

Er det bare jeg som har mistet lappen i den tunellen der! :oops:

hehe... Holdt på å bli tatt eg også, hadde det ikkje vore for hylland.. ringte til han og spurte kor boksene var henne, og da fekk eg beskjed om at den var der og der, og 20 sek etter kom eg til der den eine stod :lol:

Ein ting har eg lært. Når det står automatisk trafikkontroll på eit skilt, og du attpåtil køyre i verdens lengste tunnell, altså 24,5 km rett fram, så legge eg meg ikkje opp i 200km/t første gong eg køyre der. Då ligge eg maks i 110 og prøve å sjå fotoboksane....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...