Stian Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Jepp. Eg kjenner til folk der ja. Va forelska i ei ifra Aurland, utan at det gjekk i boks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Bah.... *glede seg til det kommer et evt treff på Gol* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Bah.... *glede seg til det kommer et evt treff på Gol* Snakke med ein venn av meg ifrå Gol no som har sommerhus i Gudvangen... To setninger fra han; "jo tror det kan bli fett mye bedre med gudvagen ell gol. gol suger da" "gol er en kjedelig plass mer sosialt i gudvangen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 synd det er for langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 synd det er for langt.. Lørenskog bør vere overkommeleg! Eg reknar i allfall med å ta turen om det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Snakke med ein venn av meg ifrå Gol no som har sommerhus i Gudvangen... To setninger fra han; "jo tror det kan bli fett mye bedre med gudvagen ell gol. gol suger da" "gol er en kjedelig plass mer sosialt i gudvangen" Jaja. Men det er heller turen dit og tilbake som er kjedelig. Kjedelig å kjøre alene gitt... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Snakke med ein venn av meg ifrå Gol no som har sommerhus i Gudvangen... To setninger fra han; "jo tror det kan bli fett mye bedre med gudvagen ell gol. gol suger da" "gol er en kjedelig plass mer sosialt i gudvangen" Jaja. Men det er heller turen dit og tilbake som er kjedelig. Kjedelig å kjøre alene gitt... :/ Det er da vel bare å ta med seg noen babes eller nåke sånt.... Turen til og fra som er kjedelig?? Det er da fleire biler rundt om der du bur som kjeme... Kongsberg ekje meir enn 3 1/2 time herifrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 eg kjem! bur i gulen ,så da er ikkje så langt fra meg heller. bra initiativ Hylland!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 eg kjem! bur i gulen ,så da er ikkje så langt fra meg heller. bra initiativ Hylland!! Bra initiativ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 synd det er for langt.. Lørenskog bør vere overkommeleg! Eg reknar i allfall med å ta turen om det blir 5 timer.. er litt tid det synes jeg.. og bilen er vel ikke ferdig til da heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 5 timer.. er litt tid det synes jeg.. og bilen er vel ikke ferdig til da heller. Ingen tvang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Ingen tvang jo følte det sånn... neeida.. men får helt se.. koster også å kjøre.. men kom med en dato snart da.. (eller har jeg ikke sett den?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ingen tvang jo følte det sånn... neeida.. men får helt se.. koster også å kjøre.. men kom med en dato snart da.. (eller har jeg ikke sett den?) Rekner ikkje med at det blir før mai ihvertfall!!! Får sjå etterkvart kor mange som er med og kva som passar best!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 ikke d at j vet hvor gudvangen er men? er det langt fra gol da? jeg kommer hvis d passer ! gleder meg allerede!! kjempe bra at noen drar igang slike ting!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Kan noen være så snill og forklare meg hvor dette Gudvangen ligger? Om noen har et bilde/kart som de kan slenge ut link til så blir jeg glad Og ja, bare det er syd for trondheim så skal jeg vel "orke" og komme meg dit! kanskje lagt inn en overnatting på veien TIL treffet, ta med noen venner (les babes), så blir det en liten road trip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå