BreitBau Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 den flystripa her har ikke staten kontroll over i forhold til den tunnelen der. Heller 2 km uovervåka enn 2 mil med statseid tunnel. Hvis det ikke er damer der, hmm,, må jo være noen, og som sagt, forandring fryder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 vi fra Oslo klarer det vel på under 5 timer? hvor mange mil er det a? kjørte 75 mil i sommer og hadde snitt på 116km/h når jeg var framme brukte 6,5 timer:)Jeg er med er det en helg som passer for meg, og noen rimelige sove tilbud. jeg trenger ikke drikke meg full!! jeg kan prøve-kjøre alle sine biler mens de er fulle:) hehe... den er eg med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 NSS: Tommy som du er islekt med? Såg det no.. Heite han Feidje? LOL. Gjekk i klasse med han på mellomtrinnet/ungdomsskulen. Han har enda 524td-en sin ja.. Kan høyre med han når eg treffe på han om han vil vere med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 den flystripa her har ikke staten kontroll over i forhold til den tunnelen der. Heller 2 km uovervåka enn 2 mil med statseid tunnel. Hvis det ikke er damer der, hmm,, må jo være noen, og som sagt, forandring fryder hehe Er flystripa bred? Går jo i så fall fint å sette opp en superstage/autoslalom-bane og ha det litt moro der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 er jo en flyplass som tok, vel, ikke så store fly hvertfall. mer info her: http://www.geilolufthavn.no/default.aspx?MenuID=5322 tok litt i på lengden.. mente den var lengre.. Har bare sitti på der, i en 325. De som er der nå kaller seg dagali opplevelser. Driver med alt i grunn. Rafting, bilslalåm (en av gutta har kjørt rally, breia inn te terminalen i 180 km/t no bullshit), firhjulinger, go kart, osv. se www.dagaliopplevelser.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Eg stille eg og, hvis det er en dato som passar. Skal bli godt å komme seg opp i gamle trakter igjen. (bodd 2 år i Årdal, pendlet hver helg). Så må eg jo se bilen til Stian, som ikkje gjekk i Årdal når eg budde der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 er jo en flyplass som tok, vel, ikke så store fly hvertfall.mer info her: http://www.geilolufthavn.no/default.aspx?MenuID=5322 tok litt i på lengden.. mente den var lengre.. Har bare sitti på der, i en 325. De som er der nå kaller seg dagali opplevelser. Driver med alt i grunn. Rafting, bilslalåm (en av gutta har kjørt rally, breia inn te terminalen i 180 km/t no bullshit), firhjulinger, go kart, osv. se www.dagaliopplevelser.no Den såg jo ikke SÅ lita ut.... mulig å få til mye rart der da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Den såg jo ikke SÅ lita ut.... mulig å få til mye rart der da... Helt klart! Nesten 2km lang og 45 meter bred - god mulighet til å bygge en skikkelig superstage-bane. Det er i så fall noe alle kan være med på - stor asfaltflate og kjegler - begrenset hvor mye man klarer å ødelegge bilene! Nå synes jeg vi begynner å snakke her - kjøring! Men da må man få til overnattingsmuligheter, leie av flystripe osv. Mye arbeid for den/de som evt. tar på seg noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Trudde denne tråden sku handle om bimmers treff i GUDVANGEN eg og ikkje på ei flystripe langt nord?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Det gjør den jo fortsatt.. Men som det har gått frem så har det treffet i Gudvangen muligens litt mer fokus på festligheter. (uten at det hindrer MEG i å komme *ler*) Trenger ikke snakke noe mer om den flyplassen her, men rett skal være rett, den flyplassen ligger ikke lenger nord. I forhold til gudvangen ligger den helst lenger sør. men mest av alt øst. For å si det enkelt, Gudvangen er like over fjellknausen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Trudde denne tråden sku handle om bimmers treff i GUDVANGEN eg og ikkje på ei flystripe langt nord?! Det finnes ikke noe bimmers-treff i Gudvangen. Dessuten er Geilo/Dagali en del lenger sør enn Gudvangen, og derfor mer sentralt. Nærmere både Oslo, Krsand og Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Det gjør den jo fortsatt.. Men som det har gått frem så har det treffet i Gudvangen muligens litt mer fokus på festligheter. (uten at det hindrer MEG i å komme *ler*) Trenger ikke snakke noe mer om den flyplassen her, men rett skal være rett, den flyplassen ligger ikke lenger nord. I forhold til gudvangen ligger den helst lenger sør. men mest av alt øst. For å si det enkelt, Gudvangen er like over fjellknausen her. hehe... skjønner kva du meiner Men det er jo eit kjent fenomen at der det blir biltreff, blir det også alkohol. Det er like sikkert som om at me skal under torva alle mann. Trudde denne tråden sku handle om bimmers treff i GUDVANGEN eg og ikkje på ei flystripe langt nord?! Det finnes ikke noe bimmers-treff i Gudvangen. Dessuten er Geilo/Dagali en del lenger sør enn Gudvangen, og derfor mer sentralt. Nærmere både Oslo, Krsand og Stavanger. Greit nok. Men Hylland er den einaste som har tatt initiativ til å prøve å få til eit treff, og vist ikkje di vil vere med på det og heller vil lage til eit anna treff, synest eg di kan laga ein nytt tema om det... Det er meir sentralt for dei som bur nede på østlandet ja, men ikkje for dei som bur lengre nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Det er det samme for meg kor treffet blir... Einaste grunnen til at eg laga denne tråden var fordi den andre tråden var berre om folk var interessert i eit treff, og det var ein uendeleg lang diskusjon om kor det skulle væra... Derfor tok eg initiativ og tenkte me kunne laga eit treff i Gudvangen, for fekk liksom følelsen av at det enten blir treff der eller ikkje... Men som sagt, eg er med glede med på treff på Geilo. Ekje so langt ifrå meg, og då kan eg visa dekan korleis ein skal køyra bil... Eller rettare sagt, korleis ein IKKJE ska køyra bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 *ler* Ikke skal kjøre bil? Kan jo ikke komme hit for å vrake den.. nei jeg støtter opp om deg Hylland.. blir det treff i Gudvangen så er det vel dit jeg reiser.. Har ikke planer om å arrangere noe her jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Den såg jo ikke SÅ lita ut.... mulig å få til mye rart der da... Helt klart! Nesten 2km lang og 45 meter bred - god mulighet til å bygge en skikkelig superstage-bane. Det er i så fall noe alle kan være med på - stor asfaltflate og kjegler - begrenset hvor mye man klarer å ødelegge bilene! Nå synes jeg vi begynner å snakke her - kjøring! Men da må man få til overnattingsmuligheter, leie av flystripe osv. Mye arbeid for den/de som evt. tar på seg noe slikt. Dette fikk jeg skikkelig trua på Gunnar!! Der får man jo muligheten til å vise litt hva bilen er god for også ikke bare sparke i dekka og prate skit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå