Nils Jørgen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Når pengene blir refundert tilbake til PayPal kontoen,blir de automatisk refundert til mitt creditcard(.no) Skjønner ikke en dritt. Skulle handle noe fra USA som kostes ca 700,-USD. Selgeren kunne ikke gjennomføre handelen via PayPal siden kjøpsummen ble over 200,-USD og jeg var "out of the country" Pengene ble trukket fra mitt creditcard (743,93,-USD) men ble etterpå refundert av selgeren til min PayPal konto. Men jeg har fremdeles ikke fått pengene refundert til min creditcard konto. Er vel gått 4-5 dager siden de ble refundert av selgeren. I`m a bit worried... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Du kan prøve å logge inn på PayPal kontoen din å se om de er refundert og om de blir liggende på kontoen der. Jeg skulle handle noe for 1500dollar engang, men det blei avbrutt, pengene kom inn på konto etterhvert. Derimot hadde jo dollarkursen endret seg så mye at jeg tapte 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det står: Balance 0.00,-USD Siste som er foretatt er: Transfer To creditcard -743,93USD 5 jan completed. Må jeg selv overføre pengene videre til creditcard? Er jo 0.00,- på konto,lite å oveferføre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Det står: Balance 0.00,-USDSiste som er foretatt er: Transfer To creditcard -743,93USD 5 jan completed. Må jeg selv overføre pengene videre til creditcard? Er jo 0.00,- på konto,lite å oveferføre med. Om det er 'transfered to CC' så kommer det nok snart innpå kontoen din igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har en nøyaktig lik episode selv.. fra i går. Betalte for frihjulsnav til fronthjulene på 4WD'n til dama. Sjappa sa de ikke kunne levere på minst en måned og refunda pengene. Rart at de har kontonummeret ut i fra kortnummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har en nøyaktig lik episode selv.. fra i går. Betalte for frihjulsnav til fronthjulene på 4WD'n til dama. Sjappa sa de ikke kunne levere på minst en måned og refunda pengene. Rart at de har kontonummeret ut i fra kortnummeret? Hvis man betaler med VISA/Mastercard/Diners/AMEX osv, kan de refundere penger (sette inn penger på ditt kortnummer og det kommer videre inn på ditt norske kontonr etter noen dager... Jeg fikk igjen moms på en gjenstand jeg kjøpte i UK på den måten... Oppga mitt visakortnr og så kom pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Rart at de har kontonummeret ut i fra kortnummeret? Er ikke så merkelig når en tenker på at alle kort har en konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nå er pengene kommet tilbake på creditkontontoen! 5 dager tok det. 200,- mindere men pytt sann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå