Gå til innhold

BMW 535ia 89m E34

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dere er blinde ja

"total pris 22.980 kroner. Kan medfølge meget bra anlegg mot tillegg i prisen. Kan byttes i rimeligere bil."

Dette er nok ikke prisen på bilen... Dette er totalpris forde nye sommerfelgene til bilen! Har bud på 52.000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med handa på hjertet seie at bilen til hylland er verdt meir enn dei 52 000 han har fått bud om!

Bilen er gjort sjukt mykje med! Og fremstår som eit meget fint eksemplar av ein e34 535. Eg såg etter på dei vanlege rustplassene til BMW, og eg kan ikkje finne noko å setja fingen på! Eg har prøvd bilen ein gong (da han hadde prøveskilt på den), og det var denne bilen sin feil at eg kjøpte meg E34. Eg har enda ikkje kjøyrt nokon anna E34 som får fram samme følelsen som eg fekk i denne bilen! Bilen ligge som klistra på vegen. Det var ingen vib ved nedbremsing eller rundt 100 - 120.

Felgene som Hylland selger med bilen skal du slite med å få tak i noreg! Dei vart spesialbestilt av forgje eigar fra Italia, og den dag i dag, må du vente over 1 mnd for å få felgene!

Har sett styggere og mindre påpassa 535 gå til ein langt høgre pris enn dette!

Det einaste du kan utsette på denne bilen er at det er litt slitt førersete, antaglegvis eit par foringer som må byttest bak (dette kan eg komme ned og gjere for deg i vinterferien vist du vil roar).

Ellers er det ein ekstremt strøken bil som MÅ SJÅAST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest faktisk bilen er ufatleg fin når den er kvit.. Men det er sef ikkje ein farge som skil seg ut.. Men fin å ha om vinteren vist du vil gjøyme deg for purken.

Vist nokon er interisert i bilen, men ikkje liker den på grunn av faregen, kan "billig" omlakering ordnest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! En BMW 535i skal koste litt penger, og ikke selges som en 520i!!

E34 blir skam priset kontra hvor mye bil det er i forhold til veldig mange andre....

Stå på Hylland! bilen din er vere verd en 52000.- :!:

Jepp, det er derfor eg venter litt med å selge den... Er ufattelig mykje bil for pengane... Blir som sagt levert med NAFTEST!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...