gypz Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 nye e30 har plastfangere, plate bak skiltet bak, lavere bak (se under bakfangern), nye lykter bak (som og gjør at mellomrom mellom lykter og bakfanger blir mindre), høyere hjulbue forran.. jeg liker lyktene bak helst, og at den er lavere.. er så stygt å se HELE potta på 325 feks og hjulbrønnen edit, glemte å si at det er forskjell på fronten og .. leppa forran i plast er borte (den er stygg den) og erstattet med noe mer stål og en penere leppe.. i tillegg til nye typen har andre tåkelys.. de sitter også lenger nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 poenget med mitt bilde (som startet tråden) var at bilene var på en måte "like" , begge er stylet.er det m-styling den blå e30 har og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 niks, ser ut til å være tidlig modell av e30, med ukjent styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Da har jeg altså facelift utgaven av E30'en da! Hørt snakk om at M-Tech II bare passer på denne utgaven uten altfor mye modifikasjoner..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 88+ er facelift saken.. bilde av din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Enda et familie bilde.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå