Zara Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Når jeg begynner å kjøre når motoren er kald, og det er mange minusgrader ute, hopper bilen noe fryktelig!! For å stanse hoppinga må jeg gire opp, og kan kjøre på d raskeste 60 km/t i 5gir.. Noen som vet hvorfor dette skjer? er fullstendig ubrukelig når jeg er ferdig på jobb pg vil hjem fortest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Er det motoren som "hopper" og er det bare når den e kald, eller kan det være drivlinje? Om det ikke er motorfusk, kan det være Hardy koblingen, men da er du farlig nært havari på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 vi snakker altså ikke om den kjente Lengdehopperen Ken Ghuru ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 syns kanskje det kan virke litt som kondens jeg =/ den hopper kanskje ikke veldig, men den nøkker ihvertfall.. Kan jo helle på et par flasker med kondensfjerner å håpe det går over etter et par døgn.. koster 15,- pr. flaske på shell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hm.. tenkte faktisk på kondensen sjøl... så e kryssa fingran for at d e d så feila ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Prøv kondens fjærner du.. hmm Surnadalen ja Fest der neste helg hører jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 vi snakker altså ikke om den kjente Lengdehopperen Ken Ghuru ? Som nevnt tidlegare, prøv kondensfjerner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Prøv kondens fjærner du.. hmm Surnadalen ja Fest der neste helg hører jeg Fæst ja!! Sku bare mangle når det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Tenkte på den hotell greia med div band osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 vist bilen hopper når du kjøre i 5 gire i 50-60kmt så er det vel ikke at der er kondens i bensinen? Då sko vel bilen ha fuska uansett om den stod i ro eller kjørte i 50kmt.. Kossen meiner dokk den hopper? kan ikke bare ver et hjullager så har tatt kvelden..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Tenkte på den hotell greia med div band osv Alltid fest i surndalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Tenkte på den hotell greia med div band osv Stemmer det. TS Partner som arrangerer http://www.tspartner.no/ Har brukt å vært der tidligere om årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zara Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hmm... det er kanskje rettere å si at den rykker da.. helt plutseli, og skikkeli skarpt.. mn det skjer bare når d er veldig kaldt.. og det skal være nylig reparert et hjullager på v.b hjul... mn de er ikke helt å stole på de som gjorde d, så d kan hende de har gjort d feil eller noe?!!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå