Gå til innhold

Kenguru...


Zara
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg begynner å kjøre når motoren er kald, og det er mange minusgrader ute, hopper bilen noe fryktelig!! For å stanse hoppinga må jeg gire opp, og kan kjøre på d raskeste 60 km/t i 5gir.. Noen som vet hvorfor dette skjer? er fullstendig ubrukelig når jeg er ferdig på jobb pg vil hjem fortest mulig! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns kanskje det kan virke litt som kondens jeg =/ den hopper kanskje ikke veldig, men den nøkker ihvertfall.. Kan jo helle på et par flasker med kondensfjerner å håpe det går over etter et par døgn.. koster 15,- pr. flaske på shell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist bilen hopper når du kjøre i 5 gire i 50-60kmt så er det vel ikke at der er kondens i bensinen? Då sko vel bilen ha fuska uansett om den stod i ro eller kjørte i 50kmt..

Kossen meiner dokk den hopper? kan ikke bare ver et hjullager så har tatt kvelden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det er kanskje rettere å si at den rykker da.. helt plutseli, og skikkeli skarpt.. mn det skjer bare når d er veldig kaldt.. og det skal være nylig reparert et hjullager på v.b hjul... mn de er ikke helt å stole på de som gjorde d, så d kan hende de har gjort d feil eller noe?!!.. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...