J Naustdal Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 kan dei med e34 med 18" og senka bil legge ut bilder og info/ pris på senkesett her. Skal senke bilen min til våren og er usikker på kor mykje. Da blir både demparar og fjøyrer. På førehand TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Endel bilder her: http://www.e34.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 18" og 60/40mm fra AP Sportfahrwerke (både dempere og fjærer). Prisen var 5k fra Schmiedmann. Veldig liten fjæringsvei foran (snakker kanskje 2 cm max) som gjør at det slår litt i krappe dumper, men den ligger veldig fint på veien og jeg er meget godt fornøyd. Ellers såklart veldig lav under. En god del lavere enn hva frontfangeren viser. Lurer på om det ikke er ca. 8.5 cm klaring under stabstaget foran. Flere bilder her (18" og 60/40 på side 2 - 6): http://bimmers.no/modules.php?set_album ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 gamlebilen min med 40/40 senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 O.T: Pen frontspoiler Arild G. Hvilken type er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Er ikkje det AC Schnitzer sin da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Så faktisk litt ut som e30 m3 spoilern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå