M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 dette står i instruksjonsboka mi og ja! har aldri testa den, for jeg har heller aldri brukt nøkkel i døra!
Michael Skrevet Januar 11, 2006 Skrevet Januar 11, 2006 Er det varme i låsene på alle e36 som det blir lys inni bilen når du løfte på håndtaket ??
Cappel Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Skrevet Januar 12, 2006 Vet ikke, men du har jo samme modell som meg, så det er jo en viss sjanse for det.
Cappel Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Skrevet Januar 12, 2006 Ved å holde "låse-igjen" inne så går caben på og rutene igjen, eller berre rutene igjen om eg har hardtop. Ved å holde "låse-opp" så gårcaben av og rutene ned. Det same skjer om eg brukar nøkkelen i dørlåset hold nøkkelen i låseposisjon(til venstre) eller i opneposisjon (til høger) for same funksjon... med eit unntak: når eg brukar nøkkel i dørlåset så går caben av, men då går rutene igjen etter prosedyren. Kvifor veit eg ikkje. Trur ikkje dette er standar på E46 heller. Er det ikke? Jeg har akkurat det samme på min E46, bortsett fra at det er soltak i stedenfor cab.
brannmester Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 man lærer så lenge man lever. fant ut for 5 dager siden at vinduene mine også går opp når man holder låseknappen inne noen sec, og opp når man holder "låsopp" knappen noen sekunder. fant også ut at ved å dra lett i "langlysbryteren" når tenningen er slått av, kobler nærlysene seg på i ca 30 sekunder så man kan finne veien hjem.. hmm, lurer på om hvis jeg holder baklukeknappen inne i 30 sekunder, vil da varene gå inn av seg selv ??
Scirre Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 Prøv...fyll låsen med vatn ein dag det er 10 minus ute, for så å prøve å tine Har du ikkje varme har du då eit problem men... hahaha! den var jaggu ikke dum!
ovex Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 Ved å holde "låse-igjen" inne så går caben på og rutene igjen, eller berre rutene igjen om eg har hardtop. Ved å holde "låse-opp" så gårcaben av og rutene ned. Det same skjer om eg brukar nøkkelen i dørlåset hold nøkkelen i låseposisjon(til venstre) eller i opneposisjon (til høger) for same funksjon... med eit unntak: når eg brukar nøkkel i dørlåset så går caben av, men då går rutene igjen etter prosedyren. Kvifor veit eg ikkje. Trur ikkje dette er standar på E46 heller. Er det ikke? Jeg har akkurat det samme på min E46, bortsett fra at det er soltak i stedenfor cab. .... det er alle E46 cab'ar som som har fjernstyrt cab. Alle E46 med el vindu og fjernstyrt lås har styring av vindu/soltak
ovex Skrevet Januar 12, 2006 Skrevet Januar 12, 2006 ..... fant også ut at ved å dra lett i "langlysbryteren" når tenningen er slått av, kobler nærlysene seg på i ca 30 sekunder så man kan finne veien hjem.. hmm, lurer på om hvis jeg holder baklukeknappen inne i 30 sekunder, vil da varene gå inn av seg selv ?? Kan programerast av BMW verksted og heiter "Follow me home light". Varefunksjonjen du nevnerer noko BMW jobbar med
RWDF Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Det lyser opp i min bil også, gitt. Kjekk funksjon, selv om jeg har alarm med fjernkontroll.
erlend_p Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Prøv...fyll låsen med vatn ein dag det er 10 minus ute, for så å prøve å tine Har du ikkje varme har du då eit problem men... hahaha! den var jaggu ikke dum! hehehe, måtte le når jeg leste det. Merket dette en gang selv, at lyset gikk på når jeg dro i håndtaket (ikke spør hvorfor jeg prøvde å åpne en låst dør), så prøvde jeg på passasjersiden etterpå for å se om det samme skjedde der, men der var det mørkt. Så jeg brydde meg ikke noe særlig om det, og gikk å små-lo for meg selv og tenkte at der var en feilkobling som bmw har gjort. (blir jo veldig lett for de uærlige sjelene der ute å se hva jeg har inne i bilen da), men men, da var det faktisk en grunn til det hele. Så BMW, jeg beklager herved at jeg kunne tro at dere hadde gjort en feil som dette
aloebiz.net Skrevet Januar 20, 2006 Skrevet Januar 20, 2006 skjedde ingenting når jeg dro opp dørhåndtaket på min e39...
Torminator Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 ..... fant også ut at ved å dra lett i "langlysbryteren" når tenningen er slått av, kobler nærlysene seg på i ca 30 sekunder så man kan finne veien hjem.. hmm, lurer på om hvis jeg holder baklukeknappen inne i 30 sekunder, vil da varene gå inn av seg selv ?? Kan programerast av BMW verksted og heiter "Follow me home light". Er dette noe som må programmeres, eller er det standardfunksjon?
en325ic Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 ..... fant også ut at ved å dra lett i "langlysbryteren" når tenningen er slått av, kobler nærlysene seg på i ca 30 sekunder så man kan finne veien hjem.. hmm, lurer på om hvis jeg holder baklukeknappen inne i 30 sekunder, vil da varene gå inn av seg selv ?? Kan programerast av BMW verksted og heiter "Follow me home light". Er dette noe som må programmeres, eller er det standardfunksjon? dette gjekder ikke e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå