lagrinn Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 har et problem med det orginale anlegget i bilen min en bmw 316i 98mod, jeg får ikke lyd i noen av dem originale høytalerene, dette skjedde etter at jeg koblet opp et større anlegg. noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiFonics Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei. Har du sjekket at kablene er riktig satt i spiller/forsterker? Kablene fra spiller/forsterker er hele. Bruker du linje utgang til forsterker, se at de står riktig om du har fler linjeutganger på spilleren. Dette er noen tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Har du byttetspiller? jeg hadde samme problem når jeg bytta spiller. Da var dette problemet; Hvis du ser på den delen av ISO kontakten, som er i bilen, så vil du nok se en ledning i den (antagelig hvit) som det sikkert ikke er tilkobling til i den ISO kontakten som kommer fra spilleren. Dette er strømmen til det originale delefilteret i bilen, å ingen strøm til det = ingen lyd. Dette løser du ved å koble den til tennings strøm (IKKE TIL KONSTANT, for da vil det tappe batteriet over natten) du kan ta strøm fra f.eks. el ant. eller amp. remote fra spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Har du byttetspiller? jeg hadde samme problem når jeg bytta spiller.Da var dette problemet; Hvis du ser på den delen av ISO kontakten, som er i bilen, så vil du nok se en ledning i den (antagelig hvit) som det sikkert ikke er tilkobling til i den ISO kontakten som kommer fra spilleren. Dette er strømmen til det originale delefilteret i bilen, å ingen strøm til det = ingen lyd. Dette løser du ved å koble den til tennings strøm (IKKE TIL KONSTANT, for da vil det tappe batteriet over natten) du kan ta strøm fra f.eks. el ant. eller amp. remote fra spilleren. Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 prøvde ut detta og det var vist feilen gitt takker får hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Tåmi: det var vel akkurat du som sa det til meg da jeg hadde samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 hmmm, kan ikke akurat huske at jeg har det, men veit jeg har lest det et sted, kom bare ikke på hvor eller helt hvordan man gjorde det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå