Ballder Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 den koster 6000 kroner ny Kjøpte en strøken en fra sverige for 800 med frakt. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Hvor? List gjerne opp noen bra sider... Er på jakt etter en slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Jeg handlet av en på dette forumet. Lur litt rundt og se hva de har solgt før du gjør en "handel" med noen. Er det første gangen han selger noe det du skal ha, så kan du kanskje tenke deg om et par ganger først. http://www.autopower.se/ Dette er også en side med mye bra. Mest trim.. Gutta som har forumet har peiling som bare det. De er helt rå på BMW og turbo. http://www.pure-pf.com/phpBB2/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rangø Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Må le av dere! Aner dere egnetlig for mange sensorer og følere som går ut av denne? Har den selv jeg og tro meg, dere trenger laangt mere enn selve boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Ehh, people! Dette er en salgs anonse! dere kan ikke begynne å poste linker til andre steder man kan kjøpe dette, liksom i stede for denne.. Patetisk folkens, lag en ny tråd! Tenk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 Må le av dere!Aner dere egnetlig for mange sensorer og følere som går ut av denne? Har den selv jeg og tro meg, dere trenger laangt mere enn selve boksen Det er ikke helt riktig. Den eneste sensoren er faktisk temp. sensoren, resten blir hentet fra instrumentpanelet, samt check control systemet. Har man ikke temp. sensor og den gongen så må den fås tak i brukt eller kjøpt ny hos BMW, for den trengs. Ellers er alt bare å trekke ledninger. Jeg har planlagt det å utvide min check control en god stund nå, og når den tid kommer at jeg får tak i en bordcomputer og ledningsnett, så skal jeg lage en DIY om det(tenker da med bilder osv...) Jeg føler det å le av noe uten å helt vite hva det dreier seg om blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå