lagrinn Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 noen tips om billig og bra komplett senkesett til en bmw 316i compact, billigeste jeg har funnet er til 4600 pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Eyecandy Racing har justérbart senkesett, med fjærer og alt for 4983,- pluss frakt. Så hvis du legger billige litt mer penger i det, så er vel sikkert det vært kjøpe (hvis justérbart har noen som helst hensikt hos deg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 jeg bor mere som et sted med masse dårlige veier kan du si. så planen var vell og senke maks 30/30, cobra suspension har et sett til 4600 pluss frakt, veit du om det er noe særlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 har du sjekka eiker motorshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 har ikke det, men en jeg pratet med mente det ikke var så mye billigere der, veit du hvilken type dem fører eller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Mener Eiker selger for under 2000,-. Men det er kun fjerer. (Trenger ikke dempere ved 30 mm senking.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 jeg veit, men grunnen til at jeg skal bytte er fordi dem gamle er totalt ubrukelige kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå