TOREBMW Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 diff til e30 denne kommer fra en 325e og er veldig tight og fin..nylig metalisert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 litt ot men du vet ikke utvekslinga på denne diffen. kjøpte en sånn veldig billig for en stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Sperre??? og Utv. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 hvis det hadde vært sperre hadde jeg nevnt det..det er en vanlig diff som i teksten.hva mener du med ..utv. er 3.25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 @Tore: ETA-diffen har 2.97:1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 aha..jeg har en til bomma sikkert på den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 siden det allerede går i diff, så lurte eg på om det er muligt å bruke en 320is diff me sperre på min 86 model 325i ?? Har blitt fortalt at det ikke vill passe ?? men det er derfor jeg spør her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 samtlige differ levert til e30 skal passe overens, dette gjelder heelt sikkert 320is også. Hvor har du fått tak i den diffen da og hvilken utveksling har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Det står på metall platta : S 3.73 0252 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 S betyr at det er en diffbrems. 3,73 er utvekslinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 hva er utvekslinga org. på en std. 325i 86m ?? Er 3.73 litt lav utveksling ?? !! Vil jeg kunne spinne på begge bak hjula me den diffen ??. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Se va jeg fant !!! Do I have a LSD on my car? The diff housing has a tag on it, and if it is a LSD, it has the letter "S". You can jack up one of the rear wheels and leave the handbrake off and the transmission in neutral. If the diff is LSD, it must have some preload. That means that the wheel will resist being turned. On my car the necessary torque is about 45 Nm (33 lb-ft). You can also notice the diff from the drivers seat. The LSD will allow you to leave two black streaks on the tarmac as opposed to open diffs that only leave one. You can also sustain powerslides for as long as you wish with an LSD, while the open diffs will end up spinning only on the inner rear wheel. This makes it as good as impossible to do donuts. Så da kan man spinne på begge bakhjula med LSD !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 hva er utvekslinga org. på en std. 325i 86m ?? Er 3.73 litt lav utveksling ?? !! Vil jeg kunne spinne på begge bak hjula me den diffen ??. Jeg har en standard 25% diffbrems fra 325 på min bil, der er utvekslinga 3.64. Med en utveksling på 3,73 vil du ha litt bedre akselerasjon og litt lavere topphastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jeg har en 316i E30 , skal bytte motor til 320i, hvordan diff kan jeg ha på min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 eg har en standard 25% diffbrems fra 325 på min bil, der er utvekslinga 3.64. Med en utveksling på 3,73 vil du ha litt bedre akselerasjon og litt lavere topphastighet. Du vill vell få høyere topp fart å dårligere aks !! Finnest det ikke en kalkulator på nette der du kan regne ut det. Menner jeg har sett det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå