BalleKnalle Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Krever litt hjul ja... 20" ser jo faktisk ikke for stort ut egentlig. Denne har 20" felger + litt senk fra Bilstein, ser ikke så værst ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Nice med 20", så veldig bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Det siste bildet så også litt rart ut.. Om man ser på bakfelgen.. Den passer liksom ikke. Sitter skeivt eller noe. Men sikkert ikke shoppet den der. Så ihvertfall ikke for mye ut med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Nokon som veit når det er lansering??Leste på BMWCCN sitt forum at den skal lanseres høsten -06, uten at jeg vet hvilken mnd . Ja nå snakker vi . Tøff bil Fikk lyst på en Steike! Her er det bare å løpe å kjøpe, men den blir vel svindyr tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg håper at den blir endel "slankere" enn sedanen, og jeg liker ikke når bilene blir altfor høye i hekken. Slik som for eksempel E36 sedan kontra coupé er. Det er et bra eksempel på mindre modifikasjonen som gjør det til en helt annen bil. Det holder ikke å bare redusere antall dører for å lage coupé altså. Den må differensiere seg fra sedanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Det siste bildet så også litt rart ut.. Om man ser på bakfelgen.. Den passer liksom ikke. Sitter skeivt eller noe. Men sikkert ikke shoppet den der. Så ihvertfall ikke for mye ut med 20" når man senker bilen så mye som det er gjort her, så drar bakhjulet seg litt fremover i hjulhuset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Samme bilen fra en annen vinkel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå