Gå til innhold

Bredding? again..


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe..skjønte det da liksom siden det er fra garaget.org :P

men den er helt identisk på lakk/bredding som kompisen min hadde ser det ut til :lol:

har vel muligheter for og kanskje finne ut hva slags breddekit det er hvis jeg ser noe flere bilder av bilen(bakfra etc) hvis trådstarter er interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..skjønte det da liksom siden det er fra garaget.org :P

men den er helt identisk på lakk/bredding som kompisen min hadde ser det ut til :lol:

har vel muligheter for og kanskje finne ut hva slags breddekit det er hvis jeg ser noe flere bilder av bilen(bakfra etc) hvis trådstarter er interessert :)

Ja, det er jeg :D

http://www.garaget.org/?car=12547

Der er resten av bildene. Synes det ser perfekt ut jeg.. helt rått 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt for bredt for meg og, men dog, er jo litt rått da, i hvert fall hvis det er strøkent og hjula er brede og store nok!

"Janza" på bilforumet har vel brukt de samme skjermene... Kjøpt på autopower som nevnt her mener jeg... Litt bredere E30 M3 skjermer kunne jeg likt tror jeg, men hakke sett det enda...

DSC02136.jpg

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke diskret bredding?

Bygge ut originalhjulbuene med 3-4cm og så tilnærmet originalform som mulig, det syns jeg er dødsfett :D

Da ser man liksom ikke helt med en gang hva som er gjort, men det er tydelig at det er gjort noe.

Jeg prøvde mine Mickey Thompson ET Street 10,5/26-15(dragslicks) på 7,5" felg på E30'en min i dag og det så bare sinnssykt tøft ut :twisted:

Måtte heldigvis ikke mod'e så mye som jeg hadde fryktet, men hjulbuene mine skal bygges ut 2-3cm i hverfall! :D

/Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...