Gå til innhold

Bredding? again..


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

Joda, er stilig det også! Er bare det at jeg liker så godt at hele skjermen bredder, sånn som på M3'en, men jeg synes det bredder litt lite.. Så kom jeg over disse Evo3 skjermene, og ble rett og slett forelska :lol:

Legg gjerne ut bilder av bilen din med MickeyThompson dekk? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg gjerne ut bilder av bilen din med MickeyThompson dekk? :D

Ja kan gjøre det men digitalkameraet mitt fikk seg en drink på nyttårsaften så det er ikke like samarbeidsvillig nå lenger som det var før :D Må få fixa meg et nytt.

Ja, det synes jeg også du skal gjøre :D Lyst til å se på twin turbo motoren din også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom jeg over disse Evo3 skjermene, og ble rett og slett forelska

EVO III har ikke bredere sjermer enn vanlig M3.. :wink:

Hvorfor bredder skjerma til "janza" på BF 6(,5)cm forran og 8,5cm bak da?

Søkte på E30 M3 Evo 3 på google og ser at den ikke har breie skjermer :? Forvirra nå :?

"Proffsbyggd med M3 evo3 kitt", står det på garaget.org?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bredder skjerma til "janza" på BF 6(,5)cm forran og 8,5cm bak da?

Søkte på E30 M3 Evo 3 på google og ser at den ikke har breie skjermer :? Forvirra nå :?

"Proffsbyggd med M3 evo3 kitt", står det på garaget.org?

fordi han sannsynligvis ikke har greie på det.. :wink: eneste forskjellen på evo III og vanlig M3, er att evo III har høyere hjulbuer foran for bedre plass til 18" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bredder skjerma til "janza" på BF 6(,5)cm forran og 8,5cm bak da?

Søkte på E30 M3 Evo 3 på google og ser at den ikke har breie skjermer :? Forvirra nå :?

"Proffsbyggd med M3 evo3 kitt", står det på garaget.org?

fordi han sannsynligvis ikke har greie på det.. :wink: eneste forskjellen på evo III og vanlig M3, er att evo III har høyere hjulbuer foran for bedre plass til 18" felger.

Han sa at du tar feil :? Men han sa at bilen blir lik som bildene jeg sendte han, så da blir det handel! Samma om de heter Evo3 eller hva de nå heter 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg gjerne ut bilder av bilen din med MickeyThompson dekk? :D

Ja kan gjøre det men digitalkameraet mitt fikk seg en drink på nyttårsaften så det er ikke like samarbeidsvillig nå lenger som det var før :D Må få fixa meg et nytt.

Ja, det synes jeg også du skal gjøre :D Lyst til å se på twin turbo motoren din også :)

Her er et bilde tatt med mobilen:

Photo0970.jpg

Hvis du vil se motoren min så kan du bare se her:

http://sb-racing.dk/v2/index.php?page=g ... car=BMW323

Heldigvis kjøpte jeg den i deler for jeg har funnet til dels store flaskehalser/restrisjoner her og der og dem skal selvfølgelig utbedres.

Har prata med EBB og Bäckis en del og de mener det bør gå "greit" å hente ut ca 600hk. Ser ut som jeg blir å bytte innsuget mot et PPF innsug også.. :P

/Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...