Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Har nesten kjøpt meg M3 bredding til bilen, men så kom jeg over denne bilen på garaget.org

5184-1670-1852.jpg

Denne er vel mye breiere enn E30 M3 glassfiber skjermene?

Hvor får jeg kjøpt slik bredding?

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
kan vel bli for mye av det gode også :roll:

enig, tror det kittet blir solgt som evo-kitt. pleier å se disse bli annonsert på autopower innimellom. passform er så som så..

Skrevet

har du flere bilder av den der?

ligna mistenkelig på E30`n en kompis av meg hadde..å breddinga der var omtrent som dobbel M3-bredding. Var et kit man fikk kjøpt til en 20-30k.

Var faktisk meget rått å se på "live"

Skrevet
har du flere bilder av den der?

ligna mistenkelig på E30`n en kompis av meg hadde..

den bilen er svenskregistrert.. :wink:

Skrevet

hehe..skjønte det da liksom siden det er fra garaget.org :P

men den er helt identisk på lakk/bredding som kompisen min hadde ser det ut til :lol:

har vel muligheter for og kanskje finne ut hva slags breddekit det er hvis jeg ser noe flere bilder av bilen(bakfra etc) hvis trådstarter er interessert :)

Skrevet
hehe..skjønte det da liksom siden det er fra garaget.org :P

men den er helt identisk på lakk/bredding som kompisen min hadde ser det ut til :lol:

har vel muligheter for og kanskje finne ut hva slags breddekit det er hvis jeg ser noe flere bilder av bilen(bakfra etc) hvis trådstarter er interessert :)

Ja, det er jeg :D

http://www.garaget.org/?car=12547

Der er resten av bildene. Synes det ser perfekt ut jeg.. helt rått 8)

Skrevet

Har lest om prosjektet hans :) Ser ut til å være en flink kar. Hehe.

Synes sånne skjermer var drit tøft, og siden det er min bil, blir det sånne hvis jeg har råd og får tak i det :D

Skrevet

Hvorfor ikke diskret bredding?

Bygge ut originalhjulbuene med 3-4cm og så tilnærmet originalform som mulig, det syns jeg er dødsfett :D

Da ser man liksom ikke helt med en gang hva som er gjort, men det er tydelig at det er gjort noe.

Jeg prøvde mine Mickey Thompson ET Street 10,5/26-15(dragslicks) på 7,5" felg på E30'en min i dag og det så bare sinnssykt tøft ut :twisted:

Måtte heldigvis ikke mod'e så mye som jeg hadde fryktet, men hjulbuene mine skal bygges ut 2-3cm i hverfall! :D

/Stian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...