bmw 323i Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 ops..sorry da mister...men skjønner faen ikke åssen jeg bytter da..hehe..erre så nøye da..de kan vel se på seiden der hvor det står hvor vi er fra da...det står der vettu:)jeg er vel ikke så teit jeg vel eller??hehe.er vel ikke heller så smart si..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 ops..sorry da mister...men skjønner faen ikke åssen jeg bytter da..hehe..erre så nøye da..de kan vel se på seiden der hvor det står hvor vi er fra da...det står der vettu:)jeg er vel ikke så teit jeg vel eller??hehe.er vel ikke heller så smart si..hehe har ikke skrevet noen plasser at du er teit, syns bare det er teit at du har likt nick som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe ja skjønner...men skal få bytta snart jeg..okey eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 hadde vært flottings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 jepps da:)god jul da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå