Gå til innhold

Prøveprosjekt..Nye lykter til e34en

jarli
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for innspill og kommentarer :wink:

Ja det er litt jalla når ledningene viser, men det er vanskelig å legge merke til det, siden det blir skjult av "lyktelistene"..

Men jeg skal prøve å finne en løsning på det, når jeg bytter glass :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut jarli, men var vanskelig å se på de mørke bildene. Hva brukte du til å lime glassene med? Hvordan var det å få av de gamle?
Najs,najs! ;) Xenon lykter anbefales på det varmeste.. Fikk meg mine på ondag, å fy hvor dem lyser! ;) Nydelig blått lys med lilla-skjær... oyeah! 8)

Hvor mange K?

Mine er på 6000K .. Fikk høre at det var best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH!

Nå må jeg demontere lyktene etter teknisk kontroll av biltilsynet...Lyktene var ulovlige, selv om de ikke kunne gi meg en god grunn til det..Eneste problemet var at glassene ikke var merket..lysbildet og lysstyrke var ikke noe problem..

Men for å være ærlig, synes jeg sorte DE lys er like fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARGH!

Nå må jeg demontere lyktene etter teknisk kontroll av biltilsynet...Lyktene var ulovlige, selv om de ikke kunne gi meg en god grunn til det..Eneste problemet var at glassene ikke var merket..lysbildet og lysstyrke var ikke noe problem..

Men for å være ærlig, synes jeg sorte DE lys er like fint..

Ble du stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble stoppet i beltekontroll, og det var jo i orden..Så de tok en teknisk kontroll i stedet :wink:

De var ikke fornøyd med lysstyrken i de gamle ringene mine...Så jeg kjøpte nye..Jeg fikk dessuten beskjed om at jeg skulle slippe å vise bilen...Men det var visst etterkontroll på biltilsynet han mente (jeg hadde mulighet til å vise den på et autorisert verksted..)

Plutselig kom det en purring i posten..

"Du har 7 dager på deg før bilen blir avskiltet!"

Det var synd da Jarli, men du har jo blitt ekspert på å montere disse ringene. Så da blir vel de å se i DE lyktene dine snart :P .

Hehe :D

De passer dessverre ikke i orginalglasset..Jeg kan lage i persiennestenger, men da blir jeg nok ikke fornøyd med lyset..Dessuten skulle lykteglasset være merket dersom lyktene va tilpasset til å ha parkeringslys i..

Det var merkingen som var problemet..Lyktene oppfyllte alle de andre kravene.. :roll:

Jeg kommer nok til å bruke sorte DE lys med "orginale" parkeringslys.. :wink: Får trøste meg med at resten av m5 stylingen snart skal monteres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De passer dessverre ikke i orginalglasset..Jeg kan lage i persiennestenger, men da blir jeg nok ikke fornøyd med lyset..Dessuten skulle lykteglasset være merket dersom lyktene va tilpasset til å ha parkeringslys i..

Det var merkingen som var problemet..Lyktene oppfyllte alle de andre kravene.. :roll:

Jeg kommer nok til å bruke sorte DE lys med "orginale" parkeringslys.. :wink: Får trøste meg med at resten av m5 stylingen snart skal monteres :D

Dette var greit å vite litt om, så hvis du hadde fått tak i glass fra in.pro/FK angle eyes lyktene så hadde de blitt godkjent :?: Fåes ikke disse ringene i andre str. altså.

Det er jo ikke noe nedtur å kjøre E34 med DE lykter, og ihverfall ikke i kombinasjon med M5 optikk :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...