Dr_S Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 compact er en spennende bil å bygge, tror jeg. Har potensiale pga lav vekt bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Har ikke litt sansen for compact! men denne var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Rå bil! Har kikka på den endel ganger når Marius hadde den, utvilsomt er morsomt leketøy! Hvor mye lader den da? Foreligger det bremsepapirer den den? Mente det stod 270hk en stund i annonsa til Marius serru, men det blei endret til 300++ etter en stund... Blir artig å se den i aksjon på treff, den kjøringa jeg har sett med den bilen er vært noen herlige breisladder forbi bussholdeplassen i Skien, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Ja den går gått.. Uten tvil. Men fårhåpentligvis går den bedre til våren. Og da kommer bremsepapirene også. Så skal vel egentlig ikke være så høy i hatten og si at det er ca 350hk i den før jeg vet det eksakt. Ikke sikkert det er mer enn 300 for alt det jeg vet. Den lader 0,5 nå, men skal dreve den om så den lader 0,8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Oh dæven, godt jeg kikka innom her!! Her har jo opphavet til min egen lille Compact blitt kåret til månedens!! GRATTIS!!! Nydelig bil mAZE, men det vet du jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Kan jeg spørre hva toppfarten din er? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Nei, for den vet jeg ikke.. Har ikke vært på noe bane med den enda, så har ikke fått prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 hvilken bane tester du toppfart på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Som sagt har jeg ikke prøvd noe sted, så dette vites ikke enda. Men skal jeg da prøve toppfart skal det gjøres på en bane. Så vet ikke hvor i landet som er best egnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 E18... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg bruker å kalle disse for konebil men denne er ekstremt pen. Hvis den hadde hatte sorte lister rundt så hadde den i mine øyne blitt enda råere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2006 Som sagt har jeg ikke prøvd noe sted, så dette vites ikke enda. Men skal jeg da prøve toppfart skal det gjøres på en bane. Så vet ikke hvor i landet som er best egnet? Finnes nok ingen baner i Norge hvor du klarer det. Du må nok til Ringen.. Autobahn er nok tingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Som sagt har jeg ikke prøvd noe sted, så dette vites ikke enda. Men skal jeg da prøve toppfart skal det gjøres på en bane. Så vet ikke hvor i landet som er best egnet? e18 er fin, vi testa toppfart med en cossie ut fra telemarksporten, mot oslo, turtallsperra slo inn når vi nådde 234km/t i oppoverbakke, noen som er kjent der? altså i svingen før tunnelen rett etter Eidanger, det var rått Har det på film, men tør ikke legge ut skiltnr og alt, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Jeg bruker å kalle disse for konebil men denne er ekstremt pen. Hvis den hadde hatte sorte lister rundt så hadde den i mine øyne blitt enda råere... Da vet jeg om en kone her som ville blitt veldig bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 19, 2006 Share Skrevet Januar 19, 2006 Om det da er noen som har noen ideer om ting jeg kan forandre på bilen, så ikke nøl med å bruke photoshop'n. Er åpen for forslag. Så får vi se hva det blir til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå