mAZE Skrevet Februar 1, 2006 Share Skrevet Februar 1, 2006 Det var jo ett spesielt svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 har du ikke noen filmer av bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Nei dessverre, bare det lille Jødahl filmet av den på vei til Våler i fjor. Den ligger ett sted under Bilder & filmer / show off. Men det kommer en show-off video til vårs når jeg får ut igjen bilen. Har videokamera jeg også nå, så da skal vi få filmet en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har jo ett 325 innsug nå.... OK, såg bare bildene jeg - og det minnet forferdelig om et orginalt 328-innsug.. Kjempe fin bil. Men er ikke 328 innsuget større enn 325, bare lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Har jo ett 325 innsug nå.... OK, såg bare bildene jeg - og det minnet forferdelig om et orginalt 328-innsug.. Kjempe fin bil. Men er ikke 328 innsuget større enn 325, bare lurer nei 328 innsuget er strupet pga avgifts krav ang hk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 328 innsuget som er på bilen nå: 325 innsuget som skal på når Kjell Rune kommer nedover: Forholdsvis stor forskjell. Og, ja, som Ettertenning sier, innsuget på 328 er mindre enn på 325.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Ok, jeg har en 528, vil jeg merke noe forskjell med et x25 innsug???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 11, 2006 Share Skrevet Februar 11, 2006 Aner ikke, ikke peil på motor, men vil tro det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 hvor mye betalte du for bilen da??? har bynnt å tenkt på 323 motor i bilen min jeg nå,men vi får se til sommer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Jeg betalte nok... Og har kostet på den nok, men er redd det blir mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2006 Share Skrevet Februar 21, 2006 Ser ikke ut som det kommer noen Februar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artofdesign Skrevet Februar 22, 2006 Share Skrevet Februar 22, 2006 Liker ikke Compact, men denne likte jeg! Du spør etter tips. Lakker sideblinkene røde, og om du ikke tar vekk antennen, så kanskje lakkere den rød. Bare 2 tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubez Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Mangler en meget vasentlig ting spør du meg. BADLOOKEN. Hiv på et par øyelokk og den blir dobbelt så tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Mangler en meget vasentlig ting spør du meg. BADLOOKEN.Hiv på et par øyelokk og den blir dobbelt så tøff. Den blir ikke dobbelt så tøff, den blir bare harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 23, 2006 Share Skrevet Februar 23, 2006 Pluss og minus til dere da, øyelokka kommer. Har de liggende, men har ikke orket å montere de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå