Dr_S Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Er bilen solgt? Eller bare en wannabe? http://www.clube36.se/user_presentation ... er_id=253# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 Tydeligvis en wannabe.. se i galleriet. Bilder av den gule Tønsbergs-compacten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Tydeligvis en wannabe.. se i galleriet. Bilder av den gule Tønsbergs-compacten også. Og jeg tviler på at han kommer fra Mo i Rana... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 En av de få compactene jeg synes er pene dette... interiør messig er det jo sykt bra... ser jo ny ut... men det er vel nytt også mesteparten tipper jeg... eneste etter min menig liker jeg bedre svarte lykter foran, krom passer ikke syntes jeg... men det er min mening, sikkert mange som er uenige i det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Subber det ikke med den dekkdimensjonen frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Basselementan dine.,.e d ikkje LIB-1212? spella dem bra? e har akkurat samme elementan men har ikkje fådd dem i biln enda:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Her finner dere noen retningslinjer, samt en del gode tips om forumet som kan gjøre forumhverdagen enklere for deg.1. Noen få retningslinjer: 2. Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt urelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Er det slutt på kåring av månedens bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Ja. Enkelte har prøvd å få dette igang igjen, men uten hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Ok! Litt synd det da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 De basselementene har vel bare såvidt vært i bilen tror jeg, må høre med maze på formumet her. De ble tatt ut da bilen ble solgt for over 2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Basselementan dine.,.e d ikkje LIB-1212?spella dem bra? e har akkurat samme elementan men har ikkje fådd dem i biln enda:p Er Dynabel Dy9410... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hvor ble det av denne bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Den står på utsiden av leil min Du mener selvsagt innelåst i en garasje med 2 rottweilere rundt.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå