Ronny M Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Jeg syns kverna tikker litt for mye. Er det enkelt å justere ventilene på en 84 mod 320i?
propan Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Tja,for oss som har gjort det 500 ganger så er det en smal sak,men er jo greit å vite hva en gjør også. Kjøp deg Haynes manual-og det burde mange gjøre her inne da det er veldig mange unødvendige spm om ting. Ikke missforstå meg altså-helt greit at du spør om det er vanskelig,men å forklare deg steg for steg uten bilder og etc er vanskelig.
Ronny M Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Skrevet Januar 13, 2006 Jeg har planer om å skaffe meg den boka. Har ikke skrudd så veldig mye BMW ennå, det har for det meste blitt gamle Opel'er opp gjennom åra. Ja, jeg sa Opel! Men det er jo ikke akkurat rakkettforsking å skru på BMW heller så skal nok klare å få justert de ventilene etterhvert. Ville bare høre om det var noe spesiellt å ta hensyn til på denne bilen før jeg åpna topplokket.
propan Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Ok,ikke no prob å justere bare en vet hva en gjør. Bare å rive av deksel og justere. Ikke no spess å ta hensyn til annet enn å dreie på motoren når du holder på. 0,20 på innsug og 0,25 på utblås.(Kald motor) Lykke til!
Ronny M Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Skrevet Januar 13, 2006 Takker og bukker for kjappe og bra svar propan! Skal prøve å justere i morra.
Aama_Racing Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 jeg må gjøre det samme, men hva mener dere med kald motor, må den stå over natta eller holder det med 3-4 timer?
Scirre Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 er ikke veldig vanskelig nei, men kan være litt skummelt om du justerer de for nære, eller for liten klaring da... men ellers koster det vel ikke stort å sende den til en bilmekaniker å få han til å fikse det =) men jo forresten! det kan være greit å være to når man skal justere ventiler.. sparer væffall litt klunder med det på e30'ene
Ronny M Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Skrevet Januar 13, 2006 det kan være greit å være to når man skal justere ventiler.. sparer væffall litt klunder med det på e30'ene Hvorfor det?
Arimanni Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Eg såg at du trengte Haynes manualen.. Eg kan sende den til deg på e-post. Har den på e-book... Kva er mail adressa di?
Ronny M Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Skrevet Januar 13, 2006 Eg såg at du trengte Haynes manualen.. Eg kan sende den til deg på e-post. Har den på e-book...Kva er mail adressa di? Supert!
Bimmerlars Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 Berre hyggeleg... Har du haynes manual til E30 318i 86 modell også? I så fall er jeg veldig taknmemlig om du sender den til meg på: lars_vegard@hotmail.com
Arimanni Skrevet Januar 13, 2006 Skrevet Januar 13, 2006 hehe... skal sende den til deg nå... gla i internett eg skjønner du Finne mykje rart på nettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå