gypz Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 lyddempere er for jenter og homofile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 lyddempere er for jenter og homofile Haha... Sant nok... Alt som bråke og går fort er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 lyddempere er for jenter og homofile Haha... Sant nok... Alt som bråke og går fort er morro Dessverre er det ikke altid realiteten gitt!! mange som har biler med 100 hk som høres ut som en sporadisk torden sky på ville avveier, men det skjer ikke en dritt når en trør på gassen bare en masse bråk !! Jeg kommer til og montere orignalt eksos angleg på bilen min fks. Nettopp fordi jeg synes den bråker for mye på lavt trutall i forhold til ytelse. (har simon potte ) Men er ening at biler med sikkelig motor skal høres.. Det er jo en del av opplevelsen M3 fks.. *sikkle* og ferrari med v12.. tror de fant opp en lyd, og laget bilen rundt det gitt .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Hehe... Sant det.. Men det som går fort, skal bråke Meir bråk/fart = MEIR MORRO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 jeg vil si at en v8 lyd er like så rå som en v12.. men bare å ha en v12 er jo rått da!hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå