ThomasM Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Kjøpte en brukt 318 96 modell nå på sen sommeren, så har alltids sett det har vært noe der.. Han forje eieren har vell lagt noe på der eller noe.. Men det er borte nå, sikkert etter jeg hadde den i maskinen og fikk den vaska. Så nå er det en lang ruststripe og noen små flekker..! her er et bilde Hva kan man gjøre med dette ? noe man kan smøre på så det ikke sprer seg ? Noen plasser kan man bare plukke av noen små lakkbiter Kan man ta den av og få sendt den inn til lakk ? Kanskje det er like greit og jess.. Bilen ser helt jævlig ut Drittvær og E6 sier sitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 kjøp deg en ny grill du. koster ikke mange kronene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 kjøp deg en ny grill du. koster ikke mange kronene hele den forann der ? Og, hvor får man kjøpt det ? ikke sett det noen plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 huff, rust er kjipt. like greit å bytte hele greia ja, for fikser du må du lakke hele grilen uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 selges vel på alle styling sider vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... -+utvendig Denne ?? Den må vell lakkes også ? Får den vell ikke akkurat levert med BMW schwarz.. Men denne er nesten akkurat som den jeg har ? blir ikke sånn "bollefront" ? at det buler litt ut.. eller jeg som surrer nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 den ja, den du viste der er 97 facelift saken, du har jo en 96 modell, så 97ern er litt mer "voldsom" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 den ja, den du viste der er 97 facelift saken, du har jo en 96 modell, så 97ern er litt mer "voldsom" det jeg tenkte meg Hvor får man kjøpt den orginale ? eller hvordan er den med 97 facelift saken ? Noen som har et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Det står en sånn en til salgs i motorbørsen, 1000,-kr 97- front bmw diamantsvart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 den til venstre er etter 97' mens den til høyre er før 97' Ser ikke vitsen med å kjøpe ny, få et lakkverksted til å sandblåse og lakkere oppat for deg. du må jo uansett lakke en ny grillramme. Så uansett hvor mye du snur deg så er ræven bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 poenget mitt er at rusten forsvinner aldri helt, den har sin måte å plutselig være tilbake på .. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 ser jo ut som det kun er overflaterust, men hvis der er gravrust er jo løpet kjørt selvsagt. da må ny grillramme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 oj. så jo bedre ut med den facelift grillen kanskje gå for en sånn og M3 fanger..! Og angeleyes.. Men får ta turen innom et lakkverksted og høre.. skal uansett ha kanaler / fanger / bakfanger / evt. grillramme lakket Blir vell no utrolig dyrt men.. Ingen som vet hva det vil koste sånn ca ? Ble litt OT det der men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Og! Ingenting man kan gjøre midlertidig ? fram til etter påske engang.. lite vits og begynne og lakke nå midt på vintern.. Ha noe på eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Puss det og legg sparkel eller tectyl på... Eller eit eller anna som beskytter det mot å ruste etter du har pusset det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå