maxmix Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 hei, hvor får jeg tak i lykter til min 99mod e46 som har xenon og angeleyes ferdigt plug and play? så det engang men husker ikke hvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 www.gsbildeler.no www.osbildeler.no www.koed.dk osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ...vert ikkje berre plug and play trur eg dersom du ikkje har xenon no, det må på plass høgspenningsgenerator då xenon skal ha 25.000V. Så litt kopling vert det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 fant igjen de jeg lette etter: http://jlevistreetwerks.com/OSCOMMERCE/ ... 5fe3a13ae4 noen som har sett disse før? komplette lykter med innebyggd angeleyes og xenon etter valg. bare og bytte lykter vistnok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ....mine AngelEyes kom frå dette firmaet i USA, det var i alle fall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Du må vel også ha lyktespylere (om du ikke alt har det) om du skal ha xenon. Mener det er påbudt(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 ":23j1vlpx]Du må vel også ha lyktespylere (om du ikke alt har det) om du skal ha xenon. Mener det er påbudt(?) joa men det er ikke det jeg bekymrer meg mest om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå