|Andreas| Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 har han noen andre biler en m5 og egget? Med egget mener du Koenigseggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 har han noen andre biler en m5 og egget? Med egget mener du Koenigseggen? KoenigsEGGen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ...han har masse ja. Er ein liten bilfreak som han sjølv har uttalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Har ikke han en E63 også? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Tror nok det er ganske mye venting i denne jobben, tror nok jeg hadde blitt fort lei . Men feit bil å være sjåfør i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Han har blant anna en 645 til konebil.. Han har stor interesse for biler og BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Jeg er ihvertfall misunnelig.Men hva skjer da han får igjen lappen?Kanskje han har fått statoil kopp i frynse gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå