Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier så er spørsmålet følgende: noen som vet om det overhodet er mulig og få presset på 20' felger på e36? Er da snakk om en cab som er senket 40-40. Har en som vil bytte noen 20 tommers chrome felger i navi'n min men ikke noe vitsi hvis det ikke går ann og bruke de. Hvis det overhodet er mulig hadde det vært flott om noen hadde noen bilder av e36 med 20' felger.

Skrevet

okey, tror jeg dropper det da, blir for mye styr. Men vet at automote har gjort det på flere biler, dem som bygde gammel bilen min også så

Skrevet
Som topic sier så er spørsmålet følgende: noen som vet om det overhodet er mulig og få presset på 20' felger på e36? Er da snakk om en cab som er senket 40-40. Har en som vil bytte noen 20 tommers chrome felger i navi'n min men ikke noe vitsi hvis det ikke går ann og bruke de. Hvis det overhodet er mulig hadde det vært flott om noen hadde noen bilder av e36 med 20' felger.

Ikke noe problem å sette 20" på e-36, men da må du nesten ha litt mere senk ellers så blir bilen noe høy. Justerbart er fint. Med rett innpress så trenger du ikke valse en gang.

Skrevet

var pent med 20' på den 320 caben som er til salgs. Må vel kanskje vurdere det allikevel da, men noen som vet hvordan det er og kjøre med 20'? har 18 tommere som jeg kan bruke hvis jeg skal kjøre langt...

Skrevet

Jeg kjører 19 på min.. har valset litt,men ikke mye. har 235/35 og 265/30 dekk på 9 og 9,5" brede felger.

Kjører du med smalere dekk og felger er det ikke nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...