mms Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Idag når jeg skulle riste mattene, merket jeg at den ene matten bak til høgre var våt. Tok opp matten og rev opp gulvet mitt. Da var det ganske så fuktig under der. Sjekket under de andre mattene og, men der var det tørt. Bare bak på høgre side. Hva kan ha skjedd?`Hva gjør jeg? Har en E36, 97 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Sjekke kor det kjem vann fra? Kan vere pakningen ved døra som leke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Trussje det kjem fra døra. Virka som det kjem frå under bilen. Er vått under den underste matten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Har vore borti det der på ein audi a4 ein gong.. Og da viste det seg at det kom fra varmeanlegget... Men det var framme.. Har du sjekka "proppene" under bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Det har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 det der eg har og hatt problem med på en av e36ane eg har hattt, eg demontert heile interiøret i bilen, og tok ut seter og golv og bakseter, og fekk noken til å spyle inn med høgtrykksspyler mens eg satt inni å såg. Er et sant helve.... å finne ut kor det lekker. Trur eg hadde funne et rimelig verksted og kjørt den inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Er ikke så stort område det leker på. Er bare på gulvet bak på høgre siden. Ta ut hele interiøret? Helvete, det er jo mye styr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Det er det... einaste måten å finne ut kor lekasjen kjem fra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Er ikke så stort område det leker på. Er bare på gulvet bak på høgre siden. Ta ut hele interiøret? Helvete, det er jo mye styr! nei, men det er helt fantastisk korleis vatn forflytta seg, men har du sjekket at karroseri proppene under bilen er tett? skader på pakninger på vinduer eller dører? har du takluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Har takluke ja. Skal sjekke proppene under bilen idag. Er bare vått under matten, så kan ikke komme fra vindu/takluke/dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Har takluke ja. Skal sjekke proppene under bilen idag. Er bare vått under matten, så kan ikke komme fra vindu/takluke/dører. Aldri si aldri, drenenringen ifra takluka på min bil var lekk, så det rant nedi gropene på baksetet, og langs karroseriet og ned bak på høgre golvmatte, presis på samme plassen du har! sjekk dreneringene dine og! .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grewling Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Hadde samme problem på min e30. Gikk lang tid før jeg fant årsaken. Fant etterhvert ut at vannet kom rennende fra bagasjerommet. Etter mye etterforskning der fant jeg et lite hull i karmen rundt bagasjerommet, der vannet piplet inn og rant via hatthylla på undersiden ned i gulvet i kupeen bak. Vannet oppsto da særlig også når bakenden på bilen sto i oppoverbakke. Så et tips er nå ihvertfall å sjekke pakningen og selve flensen rundt bagasjerommet før du river ut alt interiøret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Det e ikke bare passasjerer som drar med seg kubikk med snø inn i bilen da? Sliter selv med å få fruen t å kakke beina før ho sætt sæ inn. Blir jækla vått av det å!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ja, som DISEL power'n sa.. noen folk med ett lass med snø på bena har sitter på.. det henger igjen lenge i bilen d altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå