M3Compact Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jeg har tenkt å sette tilbake AC Schnitzer girkula på compacten. Jeg lurer på hvordan den M kula med lys i sitter festet? Er den limt? Er jo litt dumt å rive den i filler... Noen som har noen tips om hvordan jeg går fram? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 spørsmål... er det der ekte carbon-fiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Compact Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Orginalt skal den ikkje vera limt, men sidan den er ettermontert så veit ikkje eg kva som er brukt der. Det skal hovudsakeleg vere berre å dra den opp. Men ikkje skuld på meg om det ryk noko under prosedyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Jeg ville gjettet på at den er festet helt likt som de vanlige, så det bare er å dra den rett opp. Koble av ledningen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Orginale geard-kuler skal væra bra å dra rett opp ja... Gjorde hvertfall det med min da jeg byttet min på min std compact.. Nasj bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 mulig det sitter 2 eller 3 bittesmå umbrako skruver helt nederst på gearkula, his ikke er det bare å dra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå