Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Blir nok denne, skal se på den på onsdag. Visst det ser bra ut, så blir det naf test, og visst den er bra.! så kaboom! ny bil! 02. 520ia m utgave Imolarød 2,2 170hk 19" asa superstar, og 17" m5 felger Pris: 260000,- ka dere synst om prisen? UTSTYR: Skinn Klimaautomatikk Bmw radio profissional DSC III Alu.lister Regnsenor M-utgave Cruisecontroll Xenon Alt elektrisk. Steptronic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 prisen tør jeg ikke si noe om! men bilen var ihvertfall lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 pen bil men Prut! marked for og prute en god del på den der. sendte selv en mail på denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... ?nr=922731 etter at den var opp i en tidligere tråd og kunne få den for 250,-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Stilig kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Pen bil ja og stilig farge! Felgene synes jeg ikke så mye om, men de går det an å bytte ut om ønskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 fin bil.. men du kommer til å bli skuffet over motoren! Veldig stort rom for pruing!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 ...her har du funne deg ein ny "venn" Peoplez. Såg flott ut...prismessig tør eg seie noko, men det er sikkert rom for litt pruting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 fin bil.. men du kommer til å bli skuffet over motoren! Veldig stort rom for pruing!! 2,2l 170hk? er det så dårlig? hehe, eg er nødt til å få prøvd en sånn her i området før eg reiser ned og ser på den da! visst det er så slappt med futt i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 pen bil men Prut! marked for og prute en god del på den der.sendte selv en mail på denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... ?nr=922731 etter at den var opp i en tidligere tråd og kunne få den for 250,-. ja, har sjekket den der eg og, men det er såååå jæv... langt til alta! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 når det gjelder prisen på imolaen på 260.000 så sjekk ut den her da: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 544&pos=59 er helt sprøtt. 355000-, for den samme bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 pen bil men Prut! marked for og prute en god del på den der.sendte selv en mail på denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/reques ... ?nr=922731 etter at den var opp i en tidligere tråd og kunne få den for 250,-. ja, har sjekket den der eg og, men det er såååå jæv... langt til alta! hehe hehe..fin tur med hurtigruta ned det der..bilen er med gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 prut prut prut sier bare eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Ser jeg ett SNEV av volvo her eller? (hvis man ser på formen) Syns i hvertfall jeg å se...... Ikke det at bilen ikke er fin! jeg synes den er kjempefin jeg! men jeg synes det ser ut som volvo begynner å nærme seg litt utseendemessig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Ser jeg ett SNEV av volvo her eller? (hvis man ser på formen) Syns i hvertfall jeg å se...... Ikke det at bilen ikke er fin! jeg synes den er kjempefin jeg! men jeg synes det ser ut som volvo begynner å nærme seg litt utseendemessig... snakka om å banne i kirka! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 kjøp diseldil da ! selv min lille disel har jo mere dreiemoment enn den strekkmotoren men det var en pen bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå