Sonny28 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Har en 1990 850i som jeg skal reparere en del på. Ikke helt gratis det, så jeg lurte på om noen her hadde erfaring med verksteder i utlandet. Eksempelvis Sverige, Polen, Estland eller liknende. Pris og kvalitet? Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Tja,vet att det er billig i Estland.Men om de har spesiell kompetanse på 850i der vet jeg ikke. Tryggest er selvfølgelig og reise til bilens "hjemland" Tyskland. Kommer vel også an på hvor mye som skal gjøres på bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 den 12'ern er vel rimelig dyr å vedlikeholde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonny28 Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Bilen er i forholdvis god stand. Koster jo litt og vedlikeholde, men det er verdt det . Tenkte bare at det er dumt å betale "norsk" pris hvis man kan få det billigere i utlandet. Tyskland er selvfølgelig et godt alternativ. Noen som kjenner til et brukbart BMW verksted der? Gjerne nærme fergeterminaler el. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 BMW forhandleren i Flensburg skal ha et godt rykte på seg. De er visstnok forhandler av Alpina og AC Schnitzer også så de har sikkert litt peiling. En kjenning har forresten en 850i. Den har en liten lekkasje rundt registeret og han hadde hørt på pris for å få skiftet pakningen. 1000,- i pakning og 19000,- i arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... e+tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonny28 Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Takk for svar. Skal sjekke og melde tilbake om resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Uansett hvor du skulle ende kan du også melde tilbake om erfaringene dine i denne tråden --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2939 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Jeg hadde prøvd å kontakta en privatperson i Norge, så få han til å fikse bilen for deg, til en vettug pris... Det er faktisk et par på forumet her som har bra greie på 12'ere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå