Kodvaag Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jeg har hatt en 1991 520i 24V uten ABS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Skulle tatt den glattkjøringstesten med glans!! Men må inrømme det tok noen runder på glattkjøringsbanen i E30'en for tilpasse seg bilen på glatta, men når du først får satt deg i ''E30 modus'' så gikk det faktisk helt greit, gode glatt kjøringsegenskaper i den gode gamle 3-serien faktisk, bare du vet hva du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Hm, fins E36 uten ABS da? Ja. Det var ekstrautstyr på ihvertfall firermodellene de første årene. Mulig det var standard på alle med sekser. Jeg hadde ihvertfall på min '91 320ia. Åh, da så. Ja jeg tror alle seksere har det iallefall. Jeg har hatt både 320 og 325 91modeller, og begge hadde ABS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBG.E30 Skrevet Januar 15, 2006 Share Skrevet Januar 15, 2006 Må innrømme at jeg savner bil med ABS. Men er vel hovedsaklig bare Norge og det som er regnet som u-land som fortsatt har så gammel bilpark at det er et tema. Husk at sikkerhetsutstyr også hadde en luksusavgift her i landet i mange år. Det gjør jo også at en bil rundt 90 mod. kjøpt i Norge kansje ikke har ABS mm., men en lik bil importert fra et annet Europeisk land mest sansynlig har slikt utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå