B_M_W Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2006 Interiøret er ikke solgt! Mye useriøse henvendelser , men sånn er det jo bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Det har nok noe med prisen din å gjøre.. uten ta jeg skal si noe mer om den saken. Kun et tips slik at du kanskje kan bli kvitt useriøse henvendelser og få det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 PS: Fikk pris hos høgger på 11K, dette var hel-svart og strøken, gått 121000km, såg ut som nytt, var alt komplett inni. 95mod. Så eg tror du må senke prisen litt. Tipper 7-10k.. BTW: Blir mangen innlegg, når alt av info/bilde mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Februar 24, 2006 Share Skrevet Februar 24, 2006 Forstår at dette ikke er noen diskusjons-tråd, men jeg reagerer også på at det er så mange useriøse komentarer og henvendelser på dette, og lignende innlegg også. Når det gjelder prisen på interiøret, er det ikke noe å si på den. Jeg har solgt MANGE skinn-interiør fra importerte huggebiler, og min erfaring sier at dette blir solgt raskt til den prisen ( Om det er i bra stand ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Takk BW Motorsport Jeg må jo ikke selge det liksom, er jo litt teit at alle skal legge seg oppi og kommentere! Greit hvis man vil kjøpe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 25, 2006 Share Skrevet Februar 25, 2006 Har du bilder eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 Blir frustrert jeg,ikke bra at folk ska slenge inn mange useriøse kommentarer men at et bilde eller 2 skulle være såå vanskelig å legge ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kommentaren min var på ingen måte ment som noe useriøs kommentar, det var kun en hentydning til årsaken for mange useriøse henvendelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 27, 2006 Share Skrevet Februar 27, 2006 Kommentaren min var på ingen måte ment som noe useriøs kommentar, det var kun en hentydning til årsaken for mange useriøse henvendelser. jeg sikta ikke til deg Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå